Založ si blog

Vianoce a koncoročná bilancia

Rok 2023 sa pomaly blíži ku koncu, a to znamená, že sa schyľuje k najkrajším sviatkom roku-Vianociam. Mnohí taktiež bilancujú a zhodnocujú celý rok, a preto by som svojím dielom prispel rád aj ja.

Zhodnotenie roka

Nikdy by som nepovedal, že v roku 2023 budem písať blog o pánskej móde, ktorý za pár mesiacov svojej existencie presiahne hranicu 10 000 prečítaní. Možno to bude znieť ako klišé, ale nečakal som aký veľký úspech tento blog bude mať a mám z tohto čísla veľkú radosť a pevne verím, že bude ešte rásť. Preto by som chcel všetkým z celého srdca poďakovať za vašu podporu, ktorá ma motivuje a napĺňa ma energiou. Pevne verím, že mi vernosť zachováte aj v roku 2024, v ktorom vám prinesiem mnoho zaujímavých článkov. Ďakujem!

Želanie

Chcel by som vám srdečne zaželať tie najkrajšie vianočné sviatky plné krásnych zážitkov s vašimi blízkymi a tými, na ktorých vám záleží. Nájdite si pod stromčekom to, po čom vám srdce piští a nezabudnite potešiť svojich blízkych. Keďže je toto posledný článok tohto roku, tak by som vám chcel zároveň zaželať veľa šťastia do nového roku 2024 a aby bol pre vás lepší ako rok 2023. Ja vám ešte raz ďakujem za vašu priazeň a želám vám veselé Vianoce a šťastný Nový rok!

Ako si vybudovať šatník-2.časť-košele

21.02.2024

V druhom diele série „Ako si vybudovať šatník“ sa pozrieme na to, aké košele by mali tvoriť základ pánskeho šatníka. Okrem vymenovania sa pozrieme aj na počet košieľ. Jednoduchá biela košeľa Nikoho asi neprekvapí, že začneme touto nestarnúcou klasikou. Obyčajná biela košeľa, bez vzoru a s jednoduchou manžetou nikdy nevyjde z módy a ponúka sa nemalé [...]

Ako si vybudovať šatník-1.časť-Obleky a saká

14.02.2024

Napriek tomu, že pravidlá a konvencie sa v poslednej dobe uvoľňujú, tak stále existujú príležitosti, kde je oblek alebo sako potrebné. Presne preto sa dnes pozrieme na to, ako si vybudovať svoj „oblekový“ šatník. Obleky Začneme oblekmi. Obleky sú (okrem smokingu) tým najformálnejším pánskym oblečením a páni si ich obliekajú vtedy, keď sa od nich žiada [...]

Ako si vybrať zimný kabát?

07.02.2024

Kvalitný a dobre ušitý kabát je stavebným kameňom pánskeho zimného šatníka a každý muž by mal aspoň jeden takýto vlastniť. Ako si ale vybrať a zorientovať sa v ponuke? Na to sa pozrieme v dnešnom článku. Strih Kabát by ste mali voliť najmä podľa svojej postavy. Mohutnejší páni by mali siahnuť po rovnom strihu a štíhlejší sa nemusia báť aj vypasovanejšieho slim [...]

juraj c. strelec

VIDEO: Prvé slová strelca na Fica Podozrivý z atentátu vysvetľuje, prečo stlačil spúšť

15.05.2024 19:19

Na sociálnych sieťach sa šíri video, na ktorom podozrivý zo streľby na premiéra Roberta Fica hovorí o dôvodoch, pre ktoré sa rozhodol spáchať atentát.

NR SR: Rokovanie 12. a 13. schôdze

Z Moskvy sa už šíria konšpirácie. Ruskí politici pripúšťajú, že atentát na Roberta Fica má zahraničné pozadie

15.05.2024 18:45

Ruskí politici sa zmieňujú o sprisahaneckých teóriách. Jeden hovorí dokonca o výstrahe pre ďalších lídrov v EÚ, ktorí zmýšľajú podobne ako Robert Fico.

style246

Len ďalšia Blog - Pravda stránka

Štatistiky blogu

Počet článkov: 18
Celková čítanosť: 20099x
Priemerná čítanosť článkov: 1117x

Autor blogu

Kategórie